onsdag 16. mai 2012

Bilder!

Lenge siden sist oppdatering, og det har sine grunner :) Søndagsmorgen reiste jeg til Oslo for å parre Chanel, og kom hjem i gårkveld. Ble en hektisk tur, men fikk gjort det vi kom for å gjøre. Håper på Tollervalper i midten av Juli!=)

Mamma har vært her med valpene, og jeg syns dem hadde vokst mye på de 3 dagene jeg var borte. Bare 2 uker igjen nå :O :O :O Utrolig!

Neste uke blir det sosialisering i massevis. Da denne uka går alt for fort. I morgen er det 17mai, fredag kaanskje vi kan få til en liten tur, lørdag og søndag er det utstilling i Ålesund + mellomsten skal ha klassefest på ettermiddagen.

Vi har et par utflukter til vi skal på før dem flytter, så må nytte tiden neste uke godt =)

Vi har jevnlig besøk av små og store" i valpekassa", så valpen er godt vandt til folk =)

Idag har dem vært ute mesteparten av dagen, og dem storkoser seg. Med en gang jeg lukker opp verandadøre begynner dem å hyle å vil ut. Dem har ei korg med et ullpledd på verandan, så der har dem lagt seg når dem vil ha ro.

Kloklipp og ormekur har det også blitt idag, ormekuren ikke så veldig morsomt nå heller, men det må nå til =) Ikke at jeg tror dem har orm, da alle de voksne har fått kur og de små har ikke vært borti noe, men det er nå slik dem skal ha 3-4 kurer før dem flytter her ifra =)

Knipsa litt bilder av dem ute idag, ikke så lett siden dem var i beina på meg straks jeg prøvde sette meg ned, men det ble da noen bilder =) Fantastisk fine er dem i alle fall!! =)

Herr grønn

Frøken rosa

Herr grå

Gutta boys

Frøken rosa stjeler mat med mamsen

herr blå

herr blå

frøken rosa

herr grå og frøken lilla

herr grå og frøken lilla

frøken rosa viser den fine tunga si =)

frøken rosa

herr grå

frøken rosa biter mamma i halen ;)

herr blå "henger her jeg"

herr blå har tatt en bit av mamma ;)

frøken lilla og herr blå

herr grå og herr grønn

frøken rosa herjer med mamsen

koooos

mamma er kul og leke med!

der tok jeg deg mamma!

frøken lilla

frøken rosa og herr blå



pølsesøk på verandan nammmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kennel@carvecanem.no