fredag 18. mai 2012

Forsøk på photoshoot

Fikk ikke tatt noen 6 ukers bilder av valpene igår, ei heller 17-mai bilder. Dagen var så hektisk at det var ikke mulig komme gjennom.

Først opp gryyytidlig for å rekke lufte og mate både valper og voksne, for så kle på meg selv og 3 barn å rekke toget kl 10. Etter toget var det hjem og lufte mate valper igjen, så ble det 17-mai leker og det som hører med og et besøk til mamma og pappa etterpå.

For så hjemom igjen, før vi kunne høre på mellomsten synge på friluftsfesten.

Ikke bare bare ha små valper hjemme når en skal prøve feire 17-mai ;)

Idag hadde jeg håpt på en rolig dag, men det var en del som måtte ordnes siden jeg skal på utstilling både i morgen og søndag, for så rett i klassefest som mellomsten og en kompis arrangerer for å feire at dem er blitt 10 år. HEKTISK! ;)

Renate med familie var på besøk igjen, greit å ha oss en svipptur unna så dem får sett Heikebarna =) Valpene var veeeldig trøtte når dem kom, da dem akkurat hadde fått opp et telt med tilhørende tunnel på verandan så dem hadde herja der en halvtimes tid.
Men trøtte valper er rolige valper, så det gikk fint å ha dem i fanget bare for å kose :)

Etter Renate hadde dratt og valpene hadde fått seg en skikkelig hvil, prøvde jeg meg på en liten photoshoot. IKKE LETT! :P

Hadde sett for meg noen skikkelig kalenderbilder, men valpene var ikke like enige ;)

Et lite utvalg av bildene jeg forsøkte å ta ;) trykk på det første bildet for å se dem litt større format =)

Frøken rosa liker seg oppå korga 

Fine jenta, har allerede fått opp ene øret!

Litt hjelp må en stakkars "fotograf" ha ;)

frøken lilla poserer ganske så villig

frøken lilla og herr blå

frøken lilla og herr blå har drakamp om sløyfa (cert sløyfer kan brukes til så mangt ;) )



frøken rosa

Søstrene

sukkersøt <3

Herr grå blir "banka" av herr grønn

Der har jeg deg bror!

Sjønne Lilla <3

Herr grå kunne til nød sitte stille i 2 sek ;)

herr blå prøver det nye leketeltet dem fikk

begynner å bli store og tunge å bære på for en 6-åring ;)

trang om plassen!

mmmmmelk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kennel@carvecanem.no