onsdag 4. april 2012

Dag 62 - oppblokkingen er i gang

Da er det nok i gang her :)

Igår da jeg la meg i 22-tiden var tempen 37, 3. Klokka 3 vekte Celia meg å ville ut, da var tempen 37,1.

Klokka 4 våkna jeg med skikkelig migrene, passa veldig dårlig siden det kanskje ble fødsel. Heiv innpå migrenemedisin å klarte å sovne igjen etterhvert. Våkna heldigvis i 8-tiden og var mye lettere i hodet.

Tempen da var 36,3. Jeg lurte på om jeg målte feil å sjekka to ganger til da var den 36,4 og 36,6. Så den var i alle fall på vei ned. Nå kl 11 tok jeg tempen igjen, da var den 36,4. Så det er nok noe på gang.

Hun ville ikke ha maten sin idag, men spiste gladlig opp resten av frokosten til Amelia. Ellers er hun ekstremt rolig. Vil ikke tro at hun skal føde snart. Ikke noe graving og pesing, eller gjemme seg rundt om kring i huset. Slo til å leika litt med Eccho også istad. Var ikke mer enn et par minutt og hun lå hele tiden mens Eccho dansa rundt henne, men var i alle fall ikke gretten å ba Eccho dra seg vekk. Var med på leken ei lita stund :)

Alt er klart nå. Sprita valpekassa istad, tilfelle der er noen bakterier eller noe. Vil ikke ha slikt sammen med nyfødte valper. Kamera er lagt klart på valperommet, og alt står bare å venter på at de små nurkene skal komme til verden.

Jeg tror nok at dem kan komme innen de neste døgnet. Muligens til natta :)

2 kommentarer:

kennel@carvecanem.no