fredag 6. april 2012

3 gutter og 2 jenter :)



Da tror jeg at det er tomt. Det ble 2 jenter og 3 gutter :) Hadde håpt på et par til, om ikke anna ei lita tispe til, men en kan ikke bestille ;)

Magen kjennes tom ut og Celia har roa seg, ligger snorker mens de små sutter å spiser :)

Beklager bare dårlig mobilbilde, skal få sett mer på bildene jeg tok med fotoapparatet imorgen, og tatt individuelle bilder av de små :)

Nå skal jeg sitte passe på ei lita stund til, for å se om der er en overaskelse. Men så skal jeg prøve få et par timer på øyet. Natt til idag ble det særdeles lite søvn, så er ganske så sliten. Men det er vel verdt det når en  hører smattinga fra valpekassa å nyter synet av de små vidunderne <3

Hvem som får valp blir en avgjørelse jeg må ta i løpet av de neste dagene. Dessverre er det nok slik at ikke alle kan få i denne omgang, så det blir en tøff avgjørelse å se hvem som blir de heldige denne gangen. Akkurat skal jeg nyte nøstene og skyver den tanken litt fram i tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kennel@carvecanem.no