mandag 30. april 2012

smånurka mine

Har vært borte fra valpene i helga, og min søster har vært valpevakt så det var veldig godt å komme hjem til dem.
Utrolig morsomt og litt rørende at dem spratt opp å løp til åpninga i valpekassa da jeg begynte snakke til dem. Tenk at dem kjenner stemmen min <3

Jeg har vært i Førde på utstilling i helga, og har besøkt familien til en av H-gutta. Kan lese om besøket og utstillinga her http://kennelcarvecanem.blogspot.com/2012/04/utstilling-pa-frde-med-storslem.html

Valpene skulle egentlig flytte ned i stua idag, men jeg var litt sliten etter utstillinga, og har hatt huset fullt av hunder så vil vente til her ikke er flere hunder enn dem som bor her, mest for Celia sin skyld, hun blir litt stressa med det samme valpene flytter ned, hun mister litt kontrollen på dem da.

Dem skal nok få sitt første måltid i morgen, så det blir spennende, dem er 3,5 uke så er på tide med litt fastføde :) Da moser jeg valpemat i foodprosessoren og tilsetter valpemorsmelkerstattning så det blir til en tynn grøt, dette bruker gli rett ned og gir ikke dårlig mage :)

tok desse bildene før jeg dro på fredag, godingene <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kennel@carvecanem.no