fredag 20. april 2012

Gjengen 2 uker!

Idag var dem to uker gamle. Begynt å bli skikkelig bamser. Dem søker mer kontakt med oss når vi setter oss i valpekassa, det er alltid koselig :)

Dem er mer oppå bena og går, "svømmingen" er det nesten slutt på.

Idag fikk dem sin første ormekur, den falt ikke helt i smak ;) Dem fikk også sin tredje kloklipp. Prøver holde klørne så korte så mulig så ikke dem klorer opp Celia mer enn nødvendig når dem dier.

Celia er i kjempeform =) Hun sover ikke med dem hele tiden lenger, ligger mer utfor kassa, kan komme ned i stua å være der, og har vært med på tur. To fjellturer på 30-40 minutt, men da var det nok mente hun, da ville hun hjem! Går med henne på morgenen rundt nabolaget når jeg går med Amelia til barnehagen, på vei hjem har hun veldig dårlig tid, så da er det bare slippe båndet så sitter hun utfor døra å venter når jeg kommer hjem :)

2 ukers bildene kommer her, filma litt idag også da jeg gav dem ormekur, om dette ble noe å se skal jeg få lagt det ut i morgen :)


Frøken Lilla 1492 g





Herr Blå 1442




Herr Grå 1252g




Herr Grønn 1258g




Gutta boys


Frøken Rosa 1263 g



Søstrene


1 kommentar:

  1. Nydelige<3 Jeg blir rett og slett imponert og rørt over bilder og film som viser omsorgen mamma Celia viser overfor valpene, hun ser så trygg, rolig og fornøyd ut. Utrolig fin og god er hun. Det må bli kjekke "barn" av sånt:-)

    SvarSlett

kennel@carvecanem.no