mandag 16. april 2012

Dem har fått øyne!

Jeg har vært på Ås i helgen på skole. Tar et studie for å bli sertifisert Atferdskonsulent, og denne helgen var det siste helgen med Dyrevelferd og Lovgivning. Kjempespennende. Hadde besøk av mattilsynet som gikk gjennom mye av dyrevelferdsloven, vi gikk gjennom hundeloven, dyrevelferd på hund og katt og hadde reelle kasus.
Hadde også en analyse av en episode med "vår gode venn" Cesar Millan helt på tampen, og den satt litt i kroppen. Var vel en av de værste jeg har sett :( Menmen!

Igårkveld da jeg kom til flyplassen ringte Amelia, hun var helt oppskaka. Kunne fortelle at valpene hadde vokst MASSE og at frøken rosa hadde fått øyne!
Kjempegøy! Det blir noe helt annet når dem begynner få øyne, får en annen kontakt. Gleda meg masse til å komme hjem å se de små.

Da jeg kom hjem i natt hadde dem virkelig vokst. Jeg hadde vært borte fra dem i nesten to døgn, så såg tydelig forskjell, dem hadde vokst masse! Herr grønn hadde fått øyne og frøken rosa hadde begynt å glippe litt hun også. Sååååå søøøøøte!!

Sover gjør dem mye ennå

Nærhet er godt 

zzznork

Frøken Rosa <3

Herr grønn <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kennel@carvecanem.no